Ferrari prezinta primul model hibrid plug-in (PHEV - Plug-in Hybrid Electric Vehicle), SF90 Stradale, cu o autonomie de 26 de km in modul electric si 1.000 CP, care ii ofera un timp de accelerare pana la 100 km/h in 2,5 secunde.

SF90 Stradale este cel mai rapid model de serie al italienilor, fiind echipat cu trei motoare electrice, care adauga o putere de 223 CP la cei 780 CP ai motorului V8 twin-turbo. Hibridul italian ajunge la o putere totala de 1.000 CP la 8.000 rpm.

Viteza maxima de 340 km/h cu Ferrari SF90 Stradale

Ferrari afirma ca SF90 Stradale este capabil sa accelereze de la 0 la 200 km / h in 6,7 secunde si poate atinge o viteza maxima de peste 340 km/h.

Motorul de pe SF90 Stradale este luat de pe modelul Ferrari 488 si modificat, avand acum o capacitate marita la 3.990 cm3. In acelasi timp, admisia si evacuarea motorului au fost complet modificate.

Ferrari SF90 Stradale are o baterie litiu-ion de 7,9 kWh si patru moduri de condus, care pot fi selectate cu ajutorul unui buton amplasat pe volan.

In modul eDrive, masina ruleaza numai pe motoare electrice. In modul Hybrid, masina ruleaza atat pe motorul cu combustie interna, cat si pe motoarele electrice. In aceste conditii, computerul de bord va opri motorul daca conditiile sunt ideale pentru a economisi combustibil.

Modul de Performanta va tine pornit tot timpul motorul, pentru a incarca bateriile si pentru a mentine autovehiculul receptiv pentru o performanta optima. In modul Qualify, sistemul de propulsie va fi utilizat la intregul sau potential.

Rotile fata sunt propulsate de doua motoare electrice, cate unul pentru fiecare roata. Acestea sunt folosite si pentru mersul in marsarier, deoarece transmisia cu dublu ambreiaj si 8 trepte nu are si un mod de mers inapoi.

Sasiul complet nou al masinii combina fibra de aluminiu si carbon pentru a imbunatati rigiditatea structurala si pentru a oferi o platforma potrivita pentru sistemul hibrid al masinii. Masina are o greutate de 1.570 kg.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri