Proleasing Motors, dealer autorizat pentru marcile Hyundai, Ford, BMW si dealer auto rulate multi-marca, va depasi anul acesta cifra de afaceri de 43,6 milioane euro, reprezentand o crestere de 17%, iar pentru 2020 se asteapta la o crestere de 10%.

La acest rezultat au contribuit cresterile inviduale pe toate liniile de business Proleasing Motors – de vanzari auto noi si rulate, dar si de servicii post-vanzare – dintre care cea mai dinamica a fost divizia de vanzari auto Hyundai. Aceasta a intrat in portofoliul companiei la inceputul anului 2018, a incheiat primul an de activitate cu 133 unitati livrate si estimeaza sa il incheie pe al doilea cu 240 de unitati.

A doua cea mai performanta divizie este vanzari automobile BMW care, dupa un an 2018 stagnant, va incheia 2019 cu o crestere de 25%. Proleasing Motors a reusit in 2019 corelarea organica a stocurilor de automobile noi cu trendul de scadere a cererii pentru autovehicule cu motorizare diesel, fara blocaje interne.

Automatizarea proceselor de business a reprezentat o prioritate pentru companie, care estimeaza ca va incheia anul 2019 cu acelasi nivel al costurilor administrative ca in anul anterior, pe fondul unei cresteri de 17% a businessului. Automatizarea proceselor ramane o prioritate si pentru anul 2020, pentru a doua faza a investitiilor fiind vizate in principal departamentele de suport: financiar-contabil, respectiv logistic.

Un obiectiv important pentru companie este dezvoltarea serviciilor post-vanzare, cu concentrarea eforturilor de crestere pe divizia de tinchigerie-vopsitorie. In acest sens, primul pas a fost realizat tot in 2019, cand – prin achizitia unei noi capacitati de service in Prahova – Proleasing Motors si-a creat premisele pentru dublarea volumului de activitate pe acest segment in urmatorii 3 ani.

Pentru 2020, principala provocare va fi pastrarea trendului pozitiv al business-ului, cu o crestere consecventa de 10% pe toate segmentele de activitate.

„Ne propunem sa fim printre primii 15 distribuitori auto din Romania si facem acest lucru atat prin crestere pe fiecare brand in parte, sales si after-sales, cat si prin fructificarea unor oportunitati de completare a portofoliului. Cresterea pietei auto din ultimii 4-5 ani a fost constanta, iar Proleasing a crescut in fiecare an mai mult decat media pietei. Ne propunem sa pastram trendul iar, pentru aceasta, viteza de adaptare la schimbarile din piata auto va fi esentiala. Suntem pregatiti sa ne concentram atentia pe mediul digital ca platforma pentru vanzarea auto, pe tendinta de crestere a vanzarilor prin leasing operational, dar si pe cresterea ponderii modelelor electrice sau electrificate in structura cererii” declara Lucian Alexe, Director General Proleasing Motors.

Infiintata in 2001, Proleasing Motors este compania antreprenoriala cu capital exclusiv romanesc In prezent, Proleasing Motors deruleaza activitati de vanzare si reparatie in 3 centre autorizate Ford – in Ploiesti, Buzau si Targoviste, 1 centru BMW – in Ploiesti si 1 centru Hyundai – in Ploiesti. In 2016, Proleasing Motors si-a lansat propria platforma online pentru comert cu automobile rulate, cu un showroom de prezentare localizat tot in Ploiesti, urmata de mai multe platforme online pentru comert cu piese de schimb, roti si accesorii originale.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri