Noul Spring, modelul electric al mărcii Dacia, prezentat în premieră cu ocazia ediției din 2024 a Salonului Auto de la Geneva, poate fi comandat începând cu data de 18 aprilie în toate showroom-urile mărcii din România, se arată într-un comunicat.

Gama Dacia Spring este construită pe trei nivele de echipare: Essential, Expression și un nivel superior, Extreme, cu motorizarea de 45 de cai putere disponibilă pe versiunea Essential și motorul de 65 de cai putere/48 kW pe versiunile Expression și Extreme. Pe partea tehnică, Dacia nu a adus îmbunătățiri odată cu acest facelift executat la interior și exterior.

Prețul de pornire începe de la 10.990 euro (TVA inclus) pentru versiunea Essential 45 și ajunge până la 13.990 euro (TVA inclus) pentru versiunea de top Extreme Electric 65, prin Programul Rabla Plus si oferta speciala Dacia Finance. Fără susținerea oferită de aceste programe, un Spring nou începe de la 16.900 euro, preț cu TVA inclus.

Totodată, Dacia demarează campania „Un an fără griji” cu o ofertă dedicată versiunii Spring Extreme. Orice client care comandă Noul Spring în echiparea superioară până la data de 31 mai va beneficia de un discount suplimentar de 400 de euro, echivalentul unui an de electricitate gratuit.

Clienții vor putea comanda Noul Spring și online, pe platforma de e-commerce Dacia România. Primele livrări către clienți sunt așteptate să aibă loc începând cu luna septembrie.

Sursa foto: Wall-Street.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri