Mitsubishi Motors anunta pentru prima data din 2004 trecerea pe profit, evolutie datorata, in mare parte, deprecierii yenului care a condus la cresterea veniturilor in perioada octombrie-decembrie, informeaza CBS.
Cel de-al patrulea mare producator japonez de automobile, care se zbate sa recastige increderea clientilor pierduta in urma unui scandal petrecut cu cativa ani in urma, a raportat un venit net de 4,3 miliarde de yeni (aproximativ 35,8 milioane de dolari) in al treilea semestru al lui 2006, valoare care, cu un an inainte, consemna o pierdere pentru acelasi Q3.

Vanzarile trimestriale au crescut atingand valoare de 538,7 miliarde de yeni ( 4,48 miliarde de dolari), fata de 538,3 miliarde de yeni in anul anterior.

Compania a anuntat profit si pentru perioada aprilie-decembrie, raportand o pierdere neta de 11,8 miliarde de yeni (aproximativ 98,2 milioane de dolari), o imbunatatire fata de cele 68,1 miliarde de yeni corespunzatoare aceleiasi perioade a anului trecut.

In 2000, Mitsubishi Motors a recunscut ca a ascuns defecte de fabricatie timp de doua decenii opiniei publice, anuntand un lung sir de rechemari. In 2004 a dezvaluit ca a esuat in incercarea de a prezenta cu patru ani mai devreme toate problemele, existand mai multe defecte ascunse. Din acel moment vanzarile au scazut dramatic in favoarea rivalilor autohtoni Toyota Motor Corp. si Honda Motor Co..
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri