Compania a anuntat, in septembrie trecut, ca isi va restrange planul initial de extindere in Slovacia, in valoare de 350 de milioane de euro, care includea costurile pentru noul model. Se estima ca planul initial va adauga o capacitate anuala suplimentara de 150.000 de vehicule la cea curenta de 300.000, insa Baldeyrou a spus ca o astfel de crestere nu mai este valabila.
"Nu vom creste capacitatea, vom modifica doar instalatiile", a mai spus acesta, adaugand ca uzina PSA va produce 300.000 de masini pe an in doua modele in locul unuia.
PSA planuieste sa construiasca 180.000 de masini Peugeot 207 pe an in uzina din Slovacia, in crestere de la un numar de peste 51.000 anul trecut. Baldeyrou a refuzat sa precizeze momentul in care estimeaza ca fabrica va ajunge la capacitatea anuala completa.
Acesta a mai spus ca uzina va fi inchisa pentru reamenajari pentru trei saptamani si jumatate in august, pentru a pregati instalatiile in vederea lansarii noului model, programata pentru 2010, cel mai tarziu. Uzina de la Trnava, in valoare de 700 de milioane de euro va fi un loc de productie pilot pentru noua masina.
Industria auto a Slovaciei, aflata in plina dezvoltare a fost dominata, multa vreme, de uzina de asamblare a Volkswagen AG, care planuieste sa produca aproximativ 236.000 de masini in acest an, un numar usor mai mic decat in 2006.
Noile uzine ale PSA si ale companiei sud-coreene Kia Motors ar trebui sa ridice productia sectorului pana la peste 840.000 de masini pe an pana in 2012, o productie pe cap de locuitor mai mare decat a oricarei alte tari din lume, potrivit J.D. Power Automotive Forecasting.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: