Constructorul auto german Volkswagen negciaza preluarea producatorului de componente auto Karmann, intrat in insolventa in aceasta vara, a declarat luni pentru AFP un reprezentant al actionariatului Karmann.
"Exista discutii intre Volkswagen si Karmann", a declarat Roland Leithauser, purtator de cuvant al actionarilor Karmann, fara sa ofere alte detalii.

Potrivit saptamanalului Der Spiege citat de NewsIn, Volkswagen, aflat in negocieri intensive cu actionarii Karmann, este dispus sa ofere pana la 50 milioane euro pentru cumpararea grupului specializat in caroserie.

Cotidianul Suddeutsche Zeitung a relatat, la randul sau, ca oferta ar fi cuprinsa intre 50 si 75 milioane euro.

Lovit din plin de criza, Karmann a intrat in insolventa in luna iunie si a pus deja capat activitatilor de asamblare, din lipsa de clienti.

Compania, ce are inca 1.600 de angajati, in sectoare precum fabricarea de capote auto, va trebui sa renunte la jumatate din personal, au declarat pentru AFP surse apropiate dosarului.

Grupul Karmann trebuie sa gaseasca rapid o solutie, dispunand de lichiditati numai pana in luna noiembrie, potrivit acelorasi surse.

Alti potentiali cumparatori sunt interesati de anumite activitati ale grupului, precum producatorul canadian de piese auto Magna, care urmeaza sa preia constructorul Opel. Acesta este interesat de activitatea de fabricare de capote, au precizat sursele.



Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri