Editia 2011 a programului "Rabla" va permite utilizarea a patru vouchere in loc de trei pentru cumpararea unei masini noi iar valoarea unui voucher va scadea de la 3.800 lei, cat a fost in 2010, la 3.000 de lei.

Modificarile au fost anuntate de ministrul Mediului, Laszlo Borbely, citat de Mediafax.

Ministrul a precizat ca modificarile ar urma sa intre in vigoare de la data de 1 februarie 2011, atunci cand va incepe editia din anul viitor a programului Rabla.

"Sunt sigur ca si editia de anul viitor a programului va fi una de succes. Anul acesta au fost casate 181.403 de masini din cele 190.000 pe care ni le-am propus si au fost cumparate 53.554 de masini, dintre care 23.297 de productie autohtona", a spus Borbely.

Voucherele din programul "Rabla 2010", valabile pana la 31 ianuarie 2011

Ministerul Mediului a decis ca valabilitatea voucherelor emise in programul "Rabla 2010" sa fie prelungita pana la 31 ianuarie 2011, avand in vedere ca initial ele ar fi devenit nule la 23 noiembrie iar in piata exista in prezent aproape 31.000 care nu au fost valorificate.

"In 23 noiembrie expira valabilitatea tichetelor emise in acest an pentru programul «Rabla». La ora actuala se afla in piata 30.909 tichete care nu au ajuns inca sa fie valorificate. Avand in vedere situatia, venim in sprijinul cetatenilor cu o masura prin care prelungim valabilitatea voucherelor pana la data de 31 ianuarie 2011, perioada in care aceste tichete pot fi valorificate", a declarat Laszlo Borbely.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri