Inmatricularile de autoturisme noi Dacia in UE au urcat cu 4% in luna octombrie, la 21.320 de unitati, respectiv cu 10,5% in primele zece luni, la 213.964 de masini, marca romaneasca fiind depasita, ca ritm de crestere, de trei alte branduri auto, potrivit datelor prezentate marti de ACEA.
Astfel, in primele zece luni, cele mai puternice cresteri au fost inregistrate de Land Rover (25,9%), Nissan (12,7%) si Volvo (11,9%), iar in octombrie de Mitsubishi (43,2%), Alfa Romeo (11,4%), dar si de BMW (6%), scrie Mediafax.

Dacia a avut anul trecut cea mai abrupta crestere a inmatricularilor in Europa, de 29%, beneficiind semnificativ de pe urma programelor de reinnoire a parcului auto derulate in Germania, Franta si alte tari din UE.

Vanzarile au incetinit brusc dupa incheierea subventiilor guvernamentale.

Dacia a avut o performanta mai buna decat grupul Renault in procente, atat in octombrie, cat si in primele zece luni. Astfel, potrivit raportului citat, inmatricularile de autoturisme Renault au scazut cu 17,9% in octombrie, respectiv au crescut cu 7% la zece luni. Totusi, ca volum, marca Renault ramane cea mai importanta din portofoliul grupului, cu inregistrari de 953.139 de masini noi pentru pasageri in perioada ianuarie-octombrie.

Renault este al treilea mare constructor auto european dupa inregistrarile din primele zece luni, de 1,167 milioane de automobile, dupa Volkswagen (2,4 milioane) si PSA Peugeot Citroen (1,52 milioane).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri