Ce inseamna sa fii Technology Director in 2016? In niciun caz sa te inchizi intr-un birou si sa scrii cod de unul singur, mai ales daca lucrezi intr-o agentie de publicitate. Despre latura artistica a specialistului tehnic si despre cum functioneaza advertisingul digital dar si digitalul in advertising, intr-un interviu in exclusivitate pentru Revista CARIERE cu Anthony Baker, Technology Director al uneia dintre cele mai mari agentii din lume, R/GA, conform Revistei CARIERE.

Anthony Baker are in portofoliu proiecte pentru Google, Nike, BBC sau Nokia Microsoft care i-au adus multe bucurii si satisfactii. Ca sa ajunga insa sa lucreze la proiecete de o asemenea anvergura a avut sansa de a lucra intr-una dintre cele mai mari agentii de advertising din lume, R/GA. Ce il recomanda?

Nu stim daca vocea, dar cu siguranta talentul. Si degeaba ai talent, daca nu il si cultivi. De fapt, asta a facut incontinuu tanarul costarican.
"De cand eram mic am facut lucruri diferite, am cautat lucruri noi. A-mi dezvolta talentele si a intalni oameni diferiti a facut dintodeauna parte din ADN-ul meu. Pe langa cariera tehnologica, am backgroud si experienta in actorie, arta grafica, muzica si arte martiale", a declarat Anthony Baker pentru Revista CARIERE.

E neobisnuit pentru un specialist tehnic sa aiba o latura artistica, asa ca poate fi un pic mai greu pana cand iti este auzita vocea.
"Oamenii care lucreaza in tehnologie sunt foarte creativi, doar ca nu comunica foarte bine asta. Cred ca in vremurile noastre are loc o schimbare. Tehnologii au marele avantaj de a intelege tehnologiile, iar fara asta, cel putin in industria noastra, nu poti fi cu adevarat creativ. Eu incerc sa le imbin cat mai mult posibil, pentru ca amandoua sunt foarte importante", adauga Anthony.

Citeste articolul integral pe Revista CARIERE.

Sursa foto: wongwean / shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri