Carrefour a colectat peste 370.000 de PET-uri și 160.000 litri de ulei uzat, prin campania Plata cu PET

Peste 370.000 de PET-uri au fost colectate prin campania Plata cu PET, derulată de Carrefour, în 14 hipermarketuri din țară, oferind la schimb 92 de tone de fructe și legume românești, de la producători locali.

Campania a fost realizată cu sprijinul Primăriilor din Municipiul Buzău în 2019 și cu sprijinul Primăriei Muncipiului Iași în 2020, care s-au alăturat inițiativei printr-un parteneriat strategic mai larg, la nivel local. Partenerii neguvernamentali alături de care a fost implementată campania Plata cu PET sunt: Greenpoint Management – partener principal în 2020 și Green Resources Management S.A., S.C. RER SUD S.A, parteneri în 2019.

În perioada noiembrie 2019 - noiembrie 2020 peste 160.000 de litri de ulei alimentar uzat au fost colectați de la clienți în hipermarketurile Carrefour și prin Bringo, oferind la schimb peste 55.000 litri de ulei proaspăt.

Programul va continua și în 2021 prin extinderea acțiunilor concrete puse la dispoziția consumatorilor și partenerilor Carrefour România, pentru a proteja, împreună, resursele și mediul înconjurător.

”Încă din 2018, ne-am luat angajamentul de a asigura o tranziție către o alimentație mai sănătoasă, cu produse locale, la prețuri accesibile. Acest angajament nu putea fi atins niciodată dacă nu căutam și o rezolvare la problema deșeurilor – și, foarte specific, a plasticului din natură – care afectează calitatea aerului, a apei, a pământului și împiedică agricultorii să producă sănătos și curat”, spune Anca Damour, Membru în Comitetul Executiv al Carrefour România.

Citeste si:
În 2022, companiile din FMCG vor ocupa 1,4 mil. mp de spații logistice
În 2022, companiile din FMCG...


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri