Auchan deschide pe 9 aprilie, la parterul clădirii Equilibrium, de pe strada Gara Herăstrău nr.2 C, primul său magazin 100% automatizat, fără angajați. Vă prezentăm mai jos ce pași trebuie să urmeze cei care vor să cumpere de la acest magazin.

Cei care vor să facă achiziții din magazinul Auchan Go, care este un format 100% automatizat, fără angajați, trebuie să descarce aplicația Auchan Go din iOS Store sau Google Play. Apoi, este nevoie de introducerea datelor de contact, dar și informații legate de data nașterii, deoarece în magazin se regăsesc și produse alcoolice și produse din tutun. Pe lângă datele de contact, trebuie introdus un card bancar pentru a face plata produselor cumpărate.

Odată făcut contul și adăugată metoda de plată, utilizatorul trebuie să prezinte codul QR din Aplicație la intrarea în magazin pentru a putea trece de barierele de securitate. Reprezentanții Auchan precizează că este vorba de un cod QR unic și valabil pentru o singură utilizare, iar acesta este reînnoit de fiecare dată când clientul intră în magazin.

Auchan Go: cum cumperi din magazinul 100% automatizat și cum se plătește

Pentru a cumpăra un produs din Auchan Go, clientul trebuie doar să-l ridice de pe rafturi și să părăsească magazinul, nu este nevoie să scaneze produsul sau să treacă pe la casa de marcat. Plata se va face automat în momentul în care clientul trece cu produsele de poarta de securitate a magazinului. Clientul poate vedea în aplicație, la secțiunea cumpărăturile mele, produsele pe care le-a cumpărat.

Retailerul Auchan a fost jucătorul care a creat cele mai multe polemici cu strategia sa de digitalizare a operațiunilor din țara noastră. Anul trecut pe vremea aceasta, conducea topul retailerilor cu case de marcat autonome, având peste 700 de astfel de case de marcat.

Sursa foto: Shutterstock / Karolis Kavolelis

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri