Producatorul de mobila Staer Galati, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de profil, va deschide in august un al doilea magazin in Brasov, in urma unei investitii de un milion de euro, informeaza reprezentantii firmei.
Noul magazin, care reflecta strategia producatorului galatean de a se orienta catre segmentul hipermagazinelor, este situat in complexul comercial din zona Bartolomeu a orasului si va avea o suprafata totala de circa 4.000 de metri patrati. Gama de produse va atinge un numar de 1.000 de articole de mobilier.

Pentru anul acesta, producatorul estimeaza o cifra de afaceri de 40 de milioane de euro, in crestere cu 30% fata de 2007, si extinderea retelei de magazine pana la 30 de unitati proprii.

Compania si-a incheiat anul financiar 2007 cu o cifra de afaceri de 30,4 milioane de euro, in crestere cu aproximativ 32% fata de anul 2006. Volum total de investitii in anul 2007 a fost de 2,8 milioane de euro.

Luna trecuta producatorul a deschis un nou magazin, la Vaslui, sub forma unui showroom, in cadrul unui spatiu inchiriat din Silver Mall.

Companie cu capital integral romanesc, Staer a fost infiintata in anul 1992 de catre Stefan Nicolae. Incepand activitatea ca un SRL, avand 10 angajati, STAER devine in timp societate pe actiuni, avand in prezent o unitate proprie de productie in Galati (cu o suprafata de 39.000 de metri patrati), o retea de 26 magazine proprii deschise in toata tara, un parc auto de 106 camioane si peste 800 de salariati.

Principalii jucatori de pe piata mobilei din Romania sunt Mobexpert, IKEA, Elvila, ClassMob, Staer Galati si BoConcept. Dintre acestia, Mobexpert investeste, anul acesta, 8 milioane de euro in deschiderea hipermagazinului de la Suceava, alte inaugurari urmand a avea loc la Ploiesti, Pitesti si Bucuresti.

Pe langa aceste inaugurari, grupul va continua si investitia de la Targu Mures lansata in mai 2007 si care se ridica la 28 de milioane de euro. Tot la Targu Mures in cadrul aceluiasi proiect, va fi terminata constructia celei mai moderne platforme logistica a Grupului Mobexpert, devenind functionala in al doilea trimestru din 2008.

Retailerul suedez IKEA, care a vandut anul trecut mobila romanilor in valoare de 87 de milioane de euro, dublu fata de cat preconizase, isi va continua extinderea in Romania incepand cu 2009, cand va deschide un al doilea magazin, cel mai probabil in provincie. Principalele orase vizate pentru alegerea urmatoarei locatii a celui de-al doilea magazin IKEA sunt: Constanta, Cluj, Galati, Iasi, Brasov si Bucuresti.

De curand, un nou jucator de talie europeana a intrat pe piata romaneasca de profil. Retailerul austriac de mobila Kika va investi, in urmatorii cinci ani, aproximativ 200 de milioane de euro in deschiderea a 8 magazine, care vor genera, fiecare, venituri de 10-15 milioane de euro. Compania tinteste o cota de piata de cel putin 10% si se asteapta ca in 2-3 ani sa devina lideri pe piata de profil.

Fosta divizie de lux a grupului Mobexpert, ClassMob, a deschis anul trecut, in Bucuresti, primul magazin de prezentare a mobilierului marca Natuzzi, in urma unei investitii de aproximativ 600.000 de euro, urmand ca si in 2008 sa mai deschida alte doua magazine la Cluj-Napoca, la Constanta si la Iasi.

Retailerul de mobila si decoratiuni BoConcept, care a inregistrat anul trecut afaceri de 1,7 milioane de euro, va deschide anul acesta inca trei reprezentante, la Brasov, Iasi si Sibiu, in urma unei investitii de de 1,5 milioane de euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri