Cu o investitie totala in constructia complexului si amenajarea magazinelor estimata la 22 milioane euro, Carrefour Ploiesti se alatura celor patru hipermarket-uri deja existente in Romania.

Carrefour Ploiesti se intinde pe o suprafata totala de 20.000 metri patrati, are o suprafata de vanzare de 8.000 metri patrati, 53 de case de marcat, o parcare de 1.300 de locuri si o galerie comerciala care reuneste 22 de magazine.

Noul centrul comercial din orasul lui Caragiale a creat 850 de locuri de munca.

Reusita hipermarketului din Brasov a reconfirmat intentia noastra de a deschide rapid magazine in marile orase din provincie.

Prin urmare, alegerea orasului Ploiesti, cel mai apropiat de Bucuresti, este una naturala, a subliniat directorul general al grupului Hyparlo, Jean Michael Arlaud.

El a precizat ca, dupa deschiderea Carrefour Baneasa, programata in primavara lui 2006, vor mai fi inaugurate alte doua hipermarket-uri, pentru a se ajunge la sase puncte de vanzare in Capitala.

Obiectivul Carrefour este deschiderea a doua hipermarket-uri pe an in orasele cu peste 200.000 de locuitori, pentru a atinge 20 de puncte de vanzare in toata tara. Investitia totala a Carrefour in tara noastra va fi de 400-500 de milioane euro.

Cifra de afaceri a Carrefour Romania reprezenta la finele lunii august peste 30% din cifra totala a grupului Hyparlo, urmand ca in trei-patru ani divizia locala sa atinga o pondere de 50%, cu mult peste planurile initiale, a declarat Jean Michael Arlaud.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri