Povestea Veronesse a inceput in anii ’90, imediat dupa Revolutie, cu un mic magazin de incaltaminte. ”In anii ’90 era un talmes-balmes in piata de incaltaminte, erau foarte multe firme mici, concurenta mare. Piata s-a dezvoltat intre timp, au aparut jucatori importanti, unele firme au disparut din piata. Noi ne-am axat pe produse din piele, de calitate, facute la comanda, importuri din Italia”, spunea anul trecut Diana Petrescu intr-un interviu acordat wall-street.ro.

Brandul Veronesse a aparut pe piata in anii 2000, cand parintii sai au deschis primul magazin din Bucuresti, in cadrul galeriei comerciale din Cora Pantelimon. Investitia a fost substantiala, intrucat era vorba de un spatiu ”la rosu”, bugetul atingand 30.000-40.000 de euro.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont