In alegerea mixului de chiriasi, proprietarul unui centru comercial tine cont, in primul rand, de gradul in care conceptul se potriveste profilului consumatorului tinta al centrului. Cu cat conceptul raspunde mai bine cerintelor vizitatorilor centrului comercial, cu atat va fi mai mare dorinta proprietarului de a gasi o solutie de spatiu pentru magazinul respectiv si va avea mai multa flexibilitate in negociere”, spune Liana Dumitru, Associate Director, Retail Agency in cadrul Colliers International.

Astfel, alocarea spatiilor intr-un centru comercial tine atat de notorietatea si puterea de negociere a brandurilor, cat si de conceptul pe care proprietarul doreste sa il creeze la nivelul intregului proiect. In general, mixul de chiriasi este proiectat tinand cont de gruparea magazinelor in aceeasi zona comerciala a mall-ului, in functie de grupul de consumatori caruia aceste branduri se adreseaza - familii, copii, tineret - dar si in functie de complementaritatea conceptelor: zona de servicii in vecinatatea ancorei alimentare, zona de food court in vecinatatea cinematografului sau a zonei de divertisment.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont