Obiceiul consumatorilor de a vizita magazinele fizice pentru a examina produsele si a obtine sfaturile personalului de vanzari, doar pentru reveni ulterior in fata ecranelor si a cauta „cea mai buna oferta” pentru produsul selectat poarta deja un nume: „showrooming”. Practic, de multe ori magazinele traditionale devin showroom-uri pentru cumparatorii online, generand vanzari in mediul electronic.

Studiul realizat de agentia de cercetare de piata MKOR Consulting in noiembrie 2017 arata ca mai mult de un sfert (27%) dintre romanii care obisnuiesc sa viziteze magazine online de fashion nu cumpara online. Aceasta pentru ca prefera sa vada si sa testeze produsele intr-un magazin fizic (56% dintre ei), ori se tem ca marimile nu li se potrivesc (52%). In plus, mai mult de o treime (34%) dintre cei care viziteaza magazine online de fashion vor doar sa compare preturi si sa gaseasca produse pe care le cumpara offline.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont