Samsung Electronics, al doilea producator de telefoane mobile la nivel mondial, a vandut aproximativ zece milioane de smartphone-uri Samsung Galaxy S II in toata lumea de la lansarea modelului la finalul lunii aprilie a acestui an. In Romania au fost vandute circa 50.000 de unitati de la jumatatea lunii mai cand a fost introdus pe piata.
„Samsung Galaxy S II a avut un succes remarcabil si in tara noastra, unde se afla in topul preferintelor utilizatorilor. Dispozitivul este disponibil pentru achizitie la toti jucatorii de pe piata din Romania si a cunoscut vanzari de aproximativ 50.000 de unitati", a declarat Sorin Manea, directorul deviziei de telecom din cadrul Samsung Electronics Romania.

Compania sud-coreeana avea la finalul lunii iunie o cota de 30-40% pe piata locala de smartphone-uri, o industrie estimata sa ajunga in acest an la aproape un milion de exemplare. Anul trecut, telefoanele smartphone au reprezentat in jur de 10% din vanzarile totale de telefoane mobile, adica in jur de 400.000 de unitati.

In Romania, in prezent sunt folosite circa 25 de milioane de telefoane, dintre care 3-4 milioane sunt dispozitive inteligente, conform Vodafone, al doilea operator de telecomunicatii de pe piata locala.

Galaxy S II este smartphone-ul reprezentativ al Samsung, telefonul costand in jur 2.000-2.200 de lei, fara abonament.

La nivel mondial, compania a vandut circa 70 de milioane de telefoane (smartphone si non-smartphone) in primele sase luni ale anului.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri