Microsoft a lansat marti o versiune upgradata a mouse-ului sau optic pentru utilizatorii laptop si intentioneaza sa prezinte doua noi modele desktop - unul laser si unul optic
Toate noile produse se bazeaza pe tehnologia High Definition a companiei, prin care se urmareste furnizarea unui raspuns imbunatatit al mouse-ului, cel putin sase luni de utilizare a bateriei si o mai buna alunecare pe suprafetele neuniforme. Microsoft a vandut peste 1 milion de produse din linia High Definition, de la lansarea acesteia in septembrie. Wireless Optical Notebook Mouse 3000, care se vinde la un pret de 29$, este considerat un upgrade la cel mai vandut produs Wireless Notebook Optical Mouse.

Programat pentru lansare la sfarsitul lunii aprilie, mouse-ul cu cinci butoane, ambidextru, Wireless Laser Mouse 5000 se adreseaza utilizatorilor desktop. Acest mouse va contine un buton Magnifier, care permite marirea si editarea in timp real a oricarei sectiuni de pe ecranul utilizatorului. De asemenea, va avea populara tehnologie Tilt Wheel, care permite derulare pe orizontala si verticala in pagina.

In iunie, Microsoft intentioneaza sa lanseze Wireless Optical Mouse 2000, un alt produs pentru desktop. La 29$, dispozitivul cu trei butoane va fi comercializat ca o alternativa mai ieftina la mouse-ul laser.

Anuntul este facut la mai putin de o saptamana dupa ce Microsoft a anuntat ca va licentia pentru prima data trei dintre tehnologiile sale hardware, inclusiv uneltele Magnifier si Tilt Wheel.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri