Piata de Business Process Outsourcing (BPO) in Romania este intr-o continua dezvoltare, cu un potential de crestere de peste 25% in urmatorii ani. Numarul de angajati din BPO este estimat la circa 25.000, iar cifra de afaceri generata undeva la 500 de milioane de euro anual. Totusi, majoritatea proceselor externalizate au beneficiari in afara Romaniei.

Mai exact, sunt externalizate servicii pentru companii din Europa (nearshoring) si America (offshoring). Principalele procese externalizate sunt: finante si contabilitate, resurse umane, IT, Customer Support, achizitii, logistica etc.

„Externalizarea de procese se bazeaza in primul rand pe forta de munca avand niveluri de educatie si calificare inalte, iar Romania este un pol de interes”, explica Bogdan Dragoescu, Operations Manager, Lugera – The People Republic.

Citeste articolul integral pe Cariereonline.ro

Abilitatile viitorului: IT-ul...
Citeste si: IT-ul nu mai e greu, iar analfabetii digitali sunt o oportunitate


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
Stresul, principala provocare pentru angajatorii romani