Platforma de streaming Netflix a avut un an 2022 plin, atât cu lansarea unor noi abonamente care includ și difuzarea de reclame, dar și polemicile născute în jurul eforturilor făcute de platformă pentru a elimina împărțirea contului între mai mulți utilizatori. Vă prezentăm mai jos principalele planuri ale Netflix în 2023.

În 2022, Netflix a anunțat lansarea abonamentului mai ieftin, care vine însă la pachet cu difuzarea de reclame. Compania de streaming a dat semne de revenire în ceea ce privește baza de abonați în trimestrul trei din 2022, cu o creștere de 2,4 milioane de abonați, ajungând la un total de 223 de milioane la nivel global.

Creștere vine după două trimestre în care Netflix a pierdut 1,2 milioane de abonați la nivel global.

Publicația străină Techcrunch.com trece în revistă proiectele notabile la care Netflix lucrează în 2023. Conform sursei citate, în prima parte a anului, platforma de streaming va lansa opțiunea „Extra Members” prin care își propune să facă bani din împărțirea contului între mai multe persoane.

Această funcționalitate le va impune utilizatorilor să plătească o taxă în plus pentru a adăuga un cont destinat persoanelor cu care utilizatorii își împart contul.

Dincolo de această funcționalitate, Netflix va lansat și opțiunea de streaming live, comediantul Chris Rock fiind prima persoană care va testa această capabilitate prin intermediul unui show de stand-up comedy.

În 2023, Netflix își continuă investițiile în divizia de gaming, urmând să lanseze și o zonă de cloud gaming, existând posibilitatea de extindere și către jocuri de PC, având în vedere că se află în proces de recrutare pentru un manager care să administreze lansarea unui joc de PC AAA

Sursa foto: Tero Vesalainen / Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri