Microsoft, cel mai mare producator de software din lume, a cumparat compania de cercetare online, Greenfield Online, pentru 486 milioane de dolari, aceasta fiind prima achizitie majora dupa esecul cu Yahoo, scrie presa internationala.
Tranzactia ofera companiei Microsoft accesul la site-ul detinut de Greenfield, Ciao.com, care este unul dintre cele mai populare din Europa in domeniul comparatiilor de preturi si al comentariilor postate de consumatori.

Microsoft a oferit 17,5 dolari pe o actiune Greenfield, cu 10% mai mult decat pretul de inchidere a titlurilor companiei de pe data de 25 august.

Microsoft a anuntat ca va vinde la un pret redus principala afacere online a Greenfield ,respectiv solutiile de sondare pe internet, care genereaza circa 75% din totalul veniturilor companiei.

Divizia vinde opiniile consumatorilor sub forma unor raspunsuri la studii de cercetare catre companiile de profil din piata si utilizatori.

Microsoft nu a anuntat deocamdata cumparatorul. Microsoft si Greenfield se asteapta ca ambele tranzactii sa se incheie in al patrulea trimestru din acest an.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri