UPC Romania, unul dintre principalii operatori telecom de pe piata locala, a depasit pragul de 250.000 de abonati pentru serviciul de televiziune digitala si de 12.000 de clienti pentru cel de televiziune de inalta definitie (HD), lansat in toamna anului trecut.
Cresterea inregistrata pe segmentul digital de catre UPC de la lansarea promotiei dedicate Campionatului Mondial de Fotbal este de 4.500 de abonati in decurs de o luna. Din cei 4.500 de abonati noi la televiziunea digitala, 2.600 au optat pentru serviciile HD oferite de UPC.

"Aceasta crestere pe televiziunea digitala dovedeste interesul romanilor pentru cele mai noi servicii si tehnologii", declara Dragos Militaru, director comercial UPC Romania.

Compania ofera noua posturi de televiziune in format HD si la mijlocul lui februarie avea peste 7.000 de abonati pentru aceste serviciu.

Oferta lansata in luna iunie, care se adreseaza atat clientilor de televiziune analogica, cat si clientilor de televiziune digitala, este disponibila pana pe 31 iulie 2010.

In cazul in care un utilizator trece de la televiziunea analogica lacea digitala sau noii clienti opteaza pentru serviciile digitale UPC, acestia vor primi o serie de facilitati la plata pachetului achizitionat pentru o perioada de 6 pana la 12 luni, dar si un serviciu gratuit la alegere.

Astfel, orice client UPC care detine oricare dintre pachetele de tip standard, 2 Play sau 3 Play de televiziune analogica si alege trecerea la televiziune digitala, va primi, la alegere, internet gratuit sau telefonie gratuita timp de un an, pentru orice contract semnat pe 24 de luni.

Clientii actuali de televiziune digitala vor putea alege optiunea HD, oferita gratuit timp de un an, in baza contractelor pentru acest serviciu, semnate pe doi ani, in perioada promotiei. In cazul contractelor cu durata de un an, optiunea HD va fi gratuita timp de 6 luni.

In a doua jumatate a contractului, dupa incheierea perioadei de gratuitate, abonatii vor plati pentru aceasta optiune 15 lei pe luna in plus fata de pachetul initial.

In cadrul promotiei, noii abonati au castigat si 250 televizoare Samsung LCD HD Ready din cele 500 oferite de UPC, prin tragere la sorti.

UPC, al treilea operator de internet fix pe piata locala, a lansat saptamana trecuta serviciile de internet prin cablu cu viteze intre 12 si 100 de Mbps, pentru clientii de business.

Compania a inregistrat in primul trimestru al acestui an afaceri de 31,5 milioane de euro, in crestere cu un milion de euro fata de aceeasi perioada a anului trecut.

La finalul lui martie, UPC avea 1.219.300 de clienti de televiziune, 271.400 de utilizatori pentru internet si 153.100 de abonati la serviciile de telefonie fixa.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri