Compania aeriana britanica British Airways a anuntat joi reducerea cu pana la 50 de procente a tarifelor practicate pentru zborurile sale cu destinatii in Europa, in incercarea de a concura cu rivalii \"low-cost\" precum Ryanair si easyJet, informeaza Reuters.
O purtatoare de cuvant a companiei britanice a anuntat ca noua politica de preturi va acoperi aproximativ 65 de destinatii si va afecta aproximativ sapte milioane locuri pe an.

"Aceasta nu este o campanie publicitara pe termen scurt ci un angajament pe termen lung", a declarat la randul sau directorul comercial de la British Airways, Martin George.

Astfel, un bilet dus pe ruta Londra-Manchester si Londra-Bordeaux va avea un pret de 29 lire sterline (42 de euro), cele pe ruta Londra-Amsterdam un pret de 32 lire, iar cel pe rutele Nisa, Napoli, Venetia si Barcelona un pret de 39 de lire sterline.

Noile tarife anuntate joi de BA sunt mai mari decat cele practicate de Ryanair si easyJet, insa includ si taxele, mancarea si bautura servita la bord, precum si transportul bagajelor.

In ultima perioada, British Airways a inceput sa simta concurenta oferita de companiile aeriene cu tarife reduse Ryanair si easyJet pe segmentul calatoriilor pe distante medii. in exercitiul fiscal 2005/2006, incheiat la sfarsitul lunii martie 2006, BA a transportat 2,31 milioane persoane in Marea Britanie si Europa, adica cu 1,7 procente mai putin decat in exercitiul fiscal 2004/2005.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri