Graffiti BBDO semneaza campania de lansare a brandului de corporatie real, - Hypermaket pe piata romaneasca.
real, - Hypermarket este o companie apartinand Grupului METRO, unul dintre liderii de piata in domeniul comertului la nivel international. Intrarea pe piata romaneasca a real, - Hypermaket a avut loc la mijlocul lunii martie, primul magazin deschis fiind cel din Timisoara. In 2006 si in urmatorii ani, real, - Hypermaket preconizeaza dezvoltarea la nivelul intregii tari. Lansarea primului hypermarket real,- din Romania, la Timisoara, este promovata printr-o campanie care se desfasoara la nivel local si care include spot TV, outdoor si print.

Brieful de creatie se bazeaza pe doua caracteristici principale, definitorii pentru un hypermarket din lantul real, - Hypermarket: preturi competitive si servicii de calitate. Petru Teodorescu, Senior Copywriter, povesteste despre demersul creativ: In brief scria ca la real,- Hypermarket gasesti preturi mici si servicii excelente. Cineva a zis ca ar putea sa fie un motiv de recunostinta din partea cumparatorilor. Ok, parca se poate si mai amuzant. Cum ar fi daca, din postura de cumparator, o sa iei lucrurile foarte personal si o sa-i iubesti pe cei care-ti ofera preturi si servicii atat de bune? Cam asa s-a nascut ideea, iar spoturile au fost scrise intr-o dimineata de sambata. Apoi rescrise pe feedback intr-o dupa amiaza de zi lucratoare. Ceva mai tarziu, doua spoturi au fost aprobate (Bakery si TV Wall).

Cele doua executii, intitulate Bakery si TV Wall, au fost filmate in Polonia, cea mai apropiata tara unde exista magazine din reteaua real, - Hypermaket. Regizorul Johan Gulbranson, cunoscut in lumea publicitatii pentru premiile castigate la festivaluri cum sunt Cannes si Epica, a coordonat filmarile intr-un mod foarte eficient, astfel incat acestea au durat doar doua zile. El a colaborat cu Hallvard Braein ca DOP si cu casa de productie Tango Production.

Din partea agentiei Graffiti BBDO, proiectul a fost dezvoltat de o echipa formata din: Adrian Preda - Creative Director, Alina Zaharescu - Group Creative Director, Petru Teodorescu - Senior Copywriter, Stefan Chiritescu Strategic Planner, Catalina Cernica Client Service Director, Monica Garbur A/V & Photo Production Manager, Vitalie Brega - Photo Producer.
Echipa real, - Hypermarket care a realizat campania de lansare a brandului real, - Hypermarket in Romania a fost coordonata de Corina Salanti Head of Marketing.


Colaborarea dintre Graffiti BBDO si real, - Hypermaket a inceput in luna decembrie a anului trecut, in urma castigarii pitch-ului organizat de compania germana pentru pregatirea campaniei de lansare. Agentia a dezvoltat pentru real, - Hypermaket o strategie de comunicare dedicata momentului lansarii si incluzand servicii de ATL.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri