Primele trei locuri in topul celor mai dezirabile marci din fashion le revin italienilor. Giorgio Armani, Gucci si Versace sunt brandurile pe care cumparatori din 42 de tari le-ar achizitiona. Din pacate, pretul produselor ôsemnateö de designeri sunt adesea prohibitive
Potrivit unui studiu realizat de AC Nielsen, 12% din utilizatorii de servicii comerciale on-line intervievati au achizitionat produse Gucci sau Armani, iar 30% au declarat ca ar cumpara aceste marci daca si-ar permite. Rezultatele globale ale studiului releva ca Versace ocupa locul al treilea in topul celor mai ravnite marci cu o cota de 27% din preferintele consumatorilor. Clasamentul reafirma astfel pozitia dominanta a caselor de moda italiene in peisajul mondial al modei.

ôGiorgio Armani si Gucci au inteles ca promovarea brandului contribuie la profitabilitatea afacerii. Ei nu vand neaparat moda, ci imagine, unii clienti fiind dispusi sa plateasca pentru aceastaö, a declarat Frank Martell, presedintele AC Nielsen Europe.

ôArmani cunostea importanta construirii si mentinerii unui brand puternic cand a demarat afacerea, in urma cu 35 de ani. Un an mai tarziu, Tom Ford, designerul asociat cu revigorarea afacerii Gucci, a recunoscut, de asemenea, ca in cazul casei de moda pe care o reprezinta, crearea unui brand puternic a avut un rol covarsitor. Indiferent unde locuiesc, cand consumatorii cumpara o geanta Gucci sau un costum Armani se pegatesc sa plateasca in plus, pentru ca de fapt nu cumpara un produs, ci un brandö, explica Martell. Cu alte cuvinte, obrazul subtire cu cheltuiala se tine.

Gusturile nu se discuta

Dezvoltarea viitoare a caselor de moda va depinde de longevitatea brandurilor, iar faptul ca cele mai cunoscute case de moda au investit pentru extinderea prezentei lor pe pietele emergente nu reprezinta o noutate. ôConstruirea si, cel mai important, sustinerea unui brand puternic si distinct pentru inceput ramane cea mai importanta provocare pentru orice casa de moda care intra pe o piata nouaö, mai spune presedintele AC Nielsen, Frank Martell.

Sursa: http://www.baniinostri.ro/lifestyle/lifestyle_accesorii.php?ContentID=5

Aboneaz─â-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â.├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din sec╚Ťiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri