Una dintre temerile agentiei de publicitate este ca altii ar putea profita de ideile dezvaluite la un pitch. Cu toate ca resursele materiale si umane implicate intr-o licitatie sunt consistente, un sondaj facut de SFin arata ca majoritatea participantilor la pitch-uri nu-si iau cine stie ce masuri de protectie. Publicitarii si-au dezvoltat acuitatea in a depista pitch-urile-capcana, si atunci nu participa. Pe de alta parte, in ultimii doi ani, piata e mai curata, mai loiala si se poate merge pe incredere intr-o anumita masura.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri