Palmaresul McCann WorldGroup s-a ţmbogatit cu 4 Effie-uri
La cea de-a doua editie a Effie Romania, McCann/Creative Services a castigat aurul la 3 categorii. La categoria produse alimentare McCann a obtinut aurul cu campania Kandia ľ ôCiocolata cu dragosteö. La bauturi non-alcoolice campania Dorna - ôEsti mai aproape de naturaö a fost premiata tot cu un Golden Effie urmand ca la nou-introdusa categorie ľ promotii ľ aurul sa fie obtinut tot de McCann pentru campania Sprite ľ ôFiare pentru fiara din tineö.
Cu Sprite ľ ôFiare pentru fiara din tineö McCann a castigat si un Silver Drum la editia de anul trecut a Golden Drum Festival de la Portoroz.

Adrian Botan, Creative Director McCann/Creative Services: ôEFFIE este festivalul la care se premiaza atat eficienta cat si creativitatea. Faptul ca McCann s-a calificat si apoi a obtinut 3 premii de aur confirma ţnca o data valoarea noastra ca agentie, faptul ca suntem nu numai preocupati de filosofia de business a clientilor nostri dar o si ţntelegem si o transpunem ţn cel mai bun mod ţn campaniile pe care le realizamö.

Tot cu aceasta ocazie, agentia Momentum, parte a McCann WorldGroup a obtinut brozul la categoria bauturi alcoolice cu campania ôComentatoriiö realizata pentru Bergenbier.

Silviu Sefer, Managing Director Momentum: ôPrima participare. Primul spot. Primul premiu. ôComentatoriiö reprezinta un proiect usor atipic, deoarece campania contine valori dintr-o alta zona decat cea a imaginii marcii, vine din zona sponsorship-ului. Interbrew avea o imagine distincta pentru berea Bergenbier. ╬n acelasi timp Bergenbier avea un parteneriat solid cu Echipa Nationala de Fotbal a Romaniei. Astfel, din dorinta de a combina ţn modul cel mai firesc posibil toate aceste atribute, a aparut aceasta campanie.ö

╬n competitia Effie Awards de anul acesta au fost ţnscrise peste 45 de campanii, de catre 20 de agentii.

Echipele implicate:
Campania Dorna: Adrian Botan ľ Creative Director, Robert Chandler ľ Client Service Director, Adela Dan - Copywriter, Adriana Pascan ľ Art Director, Alexandru Dumitrescu ľ Head of Copy, Beatrice Iftimi ľ Group Account Director, Cristina Tutu ľ Account Manager.

Campania Kandia: Adrian Botan ľ Creative Director, Piotr Lysak ľ Client Service Director, Craita Coman ľ Senior Copywriter, Janos Kurko ľ Art Director, Beatrice Danis ľ Account Director, Demetra Gabasevschi ľ Account Manager.

Campania Sprite: Radu Tinc ľ Art Director, Emilian Arsenoiaiei ľ Senior Copywriter si Beatrice Iftimi ľ Group Account Manager.

Campania Bergenbier: Silviu Sefer ľ Managing Director, Beatrice Cicu ľ Client Service Director, Cristian Vlasceanu ľ Creative Director, Tatiana Iordache ľ Account Manager si coordonator de proiect.
Aboneaz─â-te pe

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â.├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din sec╚Ťiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri