„Daca oamenii nu acorda atentie brandului tau, atunci il ignora si nimic altceva nu mai poate repara asta. Dar pentru a determina pe cineva sa te asculte si sa actioneze, e nevoie in primul rand sa fii relevant pentru el. Relevanta este cea mai importanta metoda de ascultare activa a vocii consumatorilor”, spune Irina Roncea, Deputy Managing Director, Golin.

Potrivit studiului „Relevanta brandurilor. Ce conteaza cu adevarat pentru consumatori”, mesajele – pentru a atrage atentia – trebuie sa fie in primul rand utile/practice (69%), informative (56%) sau amuzante/distractive (35%). Mai putini romani sunt interesati de informatiile inspirationale (19%), surprinzatoare (18%), populare / la moda (10%) sau socante (7%).

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont
Sursa foto: Rawpixel.com/Shutterstock