„Consumul de media per capita in Romania continua sa fie mult sub media globala sau cea europeana, astfel ca exista premise pentru o crestere sustenabila a volumelor de publicitate pentru Romania in anii urmatori pe fondul unei evolutii pozitive a parametrilor economici care influenteaza consumul populatiei. Este incurajator faptul ca atat multinationalele, cat si companiile locale au inceput sa investeasca mai mult in branduri noi si in inovatiile de produse. Cresterea este alimentata si de intrarea unor clienti noi si chiar a unor categorii noi de investitori pe piata locala de media”, spune Alexandra Olteanu, managing director, Initiative.

La fel ca in anii precedenti, evolutia pietei a fost sustinuta de o crestere accelerata a investitiilor in TV, canal care continua sa domine bugetele de publicitate, cu o cota de 66%. Astfel, in 2017, TV-ul a inregistrat cea mai mare crestere de dupa 2009, de 14% comparativ cu 2016, pana la valoarea de 273 de milioane de euro.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont
Sursa foto: Rawpixel.com/Shutterstock