Netflix, cea mai mare companie din industria globală de streaming ia în calcul să scumpească mai mult abonamentele sale, inițiativă care vine după ce greva scenariștilor de la Hollywood s-a încheiat. Anunțul platformei de streaming a crescut cu 3% prețurile la acțiunile companiei.

Netflix discută despre creșterea prețurilor pe mai multe piețe la nivel global, dar va începe probabil cu Statele Unite și Canada, au confirmat mai multe surse apropiate de reprezentanții companiei, după cum scrie Reuters care citează The Wall Street Journal.

Deocamdată nu este clar cât de mult va crește Netflix prețurile sau când vor intra în vigoare abonamentele majorate. Netflix a refuzat să ofere un punct de vedere, conform sursei citate.

Pe 25 septembrie, scenariştii de la Hollywood, a căror grevă a paralizat industria de aproape cinci luni, au anunţat un acord cu studiourile, ceea ce le-ar putea permite să se întoarcă la muncă. În mare măsură, stoparea activității a fost cauzată de schimbarea condițiilor de muncă impuse de afacerea de streaming în plină expansiune. Acest peisaj mixt creează, ca de fiecare dată, și oportunități, mai ales pentru Netlix. Discuțiile dintre sindicatul actorilor SAG-AFTRA și Alianța Producătorilor de Film și Televiziune (AMPTP), care reprezintă studiourile, sunt în desfășurare, următoarea lor întâlnire fiind programată pe 4 octombrie.

Românii plătesc pentru un abonament Netflix 5 euro (un singur utilizator) / 10 euro (2 utilizatori) / 12 euro (14 utilizatori).

Și unul dintre rivalii Netflix, Disney, a spus că va crește prețurile pentru aproape toate serviciile sale de streaming. Disney+ fără reclame va costa 13,99 dolari pe lună, o creștere de 27%. Prețul Hulu fără reclame crește la 17,99 dolari pe lună, o creștere cu 20%. La opțiunile Hulu și Disney+ prețurile rămân aceleași.

Sursa foto: Pexels

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri