Grupul american de advertising Clear Channel Outdoor a achizitionat un pachet de 51% din compania Klass Advertising, jucator cu venituri anuale de peste 4 mil. euro ce activeaza pe piata romaneasca de outdoor
Potrivit unor estimari Wall-Street, valoarea de piata a companiei Klass Advertising se apropie de 10 milioane euro.

Clear Channel Outdoord a inregistrat anul trecut venituri de 2,9 miliarde de dolari, pentru aceeasi perioada Klass Advertising raportand un profit de 1,5 mil. euro si o cifra de afaceri de 4,4 milioane euro.

“Am cautat un investitor strategic international care sa ne duca afacerea in stadiul urmator de dezvoltare. Prin unirea fortelor cu cei de la Clear Channel Outdoor, am gasit combinatia ideala a unui sistem de management descentralizat dublat de experienta unui lider international”, a declarat Florin Gindila, director general al companiei Klass Advertising si unul dintre actionari.

Ceilalti trei actionari ai companiei romanesti sunt Parlog Radu, Parlog Ileana si Mihai Gabriel.

“Aceasta tranzactie este un pas important pentru noi in dezvoltarea grupului in regiune. Cautam sa ne dezvoltam puternic pe piata romaneasca de outdoor”, a declarat Rickard Hedlund, director executiv in regiune pentru Clear Channel.

Pe baza cresterii inregistrate de PIB, dar si a investitiilor straine, publicitatea outdoor in Romania a ajuns la 32 milioane euro, pentru 2007 fiind estimata o crestere de 40%.

Piata de outdoor din Romania a inregistrat in ultimii ani un ritm de crestere constanta. Ultima tranzactie de pe aceasta piata a fost achizitia Efect Media de catre Multireklam, cel mai mare jucator de pe piata outdoor din Ungaria, in aceasta vara.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri