Un nou studiu dat publicitatii, in cursul zilei de ieri, confirma primul loc ocupat de compania globala Coca-Cola in topul celor mai puternice branduri din lume, conform listei Best brands alcatuita de analistii de la Harris Poll.
Promovarea intensiva a brandului Coca-Cola din acest an a propulsat compania pe locul intai in 2007, devansand gigantul Sony, care a detinut suprematia in ultimii sapte ani. Urmatoarele locuri sunt ocupate de Toyota, Dell si Ford.

“Asocierea mentala cu pozitia de lider, respectiv de a fi cel mai bun, este un lucru apreciat de orice brand”, a declarat consultantul strategic al Harris Interactive, Robert Fronk. “Dar pentru o relatie de succes in branding, obiectivul nu este doar constientizarea pe piata, ci si protejarea si mentinerea rezultatului acestui process”, a adaugat Fronk.

Studiul Harris Interactive a avut ca esantion 2.372 de adulti si s-a desfasurat in perioada 5-11 iunie 2007. Rezultatele complete sunt disponibile numai abonatilor Harris Poll.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri