Un nou studiu dat publicitatii, in cursul zilei de ieri, confirma primul loc ocupat de compania globala Coca-Cola in topul celor mai puternice branduri din lume, conform listei ôBest brandsö alcatuita de analistii de la Harris Poll.
Promovarea intensiva a brandului Coca-Cola din acest an a propulsat compania pe locul intai in 2007, devansand gigantul Sony, care a detinut suprematia in ultimii sapte ani. Urmatoarele locuri sunt ocupate de Toyota, Dell si Ford.

“Asocierea mentala cu pozitia de lider, respectiv de a fi cel mai bun, este un lucru apreciat de orice brand”, a declarat consultantul strategic al Harris Interactive, Robert Fronk. “Dar pentru o relatie de succes in branding, obiectivul nu este doar constientizarea pe piata, ci si protejarea si mentinerea rezultatului acestui process”, a adaugat Fronk.

Studiul Harris Interactive a avut ca esantion 2.372 de adulti si s-a desfasurat in perioada 5-11 iunie 2007. Rezultatele complete sunt disponibile numai abonatilor Harris Poll.
Aboneaz─â-te pe

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â. ├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din sec╚Ťiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri