GMP PR a castigat contul de comunicare Muller Romania

GMP PR a castigat contul de comunicare corporate al producatorului german de iaurturi Muller, in urma unui pitch organizat in vara, anunta agentia.

GMP PR va oferi servicii de consultanta in comunicare si relatii publice si va coordona si implementa strategia BTL, prin departamentul de evenimente al agentiei.

“Invitatia la pitch am primit-o cu entuziasm. Cunosteam iaurturile Muller din alte tari si ne incanta provocarea de a face parte din echipa de lansare a unui brand de asemenea anvergura”, spune Ioana Manoiu, managing partner GMP PR.

Cu o istorie de peste 110 ani, compania germana de produse lactate Muller a intrat, la sfarsitul lunii august, pe piata iaurturilor din Romania si vizeaza, pana la finele anului 2009, o pozitie in Top 3 producatori de profil.

Compania are peste 5.000 de angajati si o cifra de afaceri de 2,3 miliarde de euro in 2007, fiind al doilea producator de lactate din Europa. Muller desfasoara afaceri in tari precum Germania, Marea Britanie si Italia.

In România, Muller are peste 80 de angajati si patru depozite, in Bucuresti, Cluj Napoca, Timisoara si Iasi.

Cu o echipa de 21 de specialisti in comunicare, GMP PR ofera servicii de consultanta in PR pentru companii precum Toyota, Apa Nova, Romtelecom, A&D Pharma, SECS sau Interex. Activitatea agentiei a fost recunoscuta local si international la competitii precum Sabre Awards, European Excellence Awards sau Romanian PR Award.

Printre distinctiile primite se numara “Newcomer agency of the year'' sau ''Romanian PR Agency of the year''.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »



Setari Cookie-uri