Click si CanCan sunt cotidienele care au inregistrat cea mai mare crestere a numarului de cititori, in ultimul val de masuratori al Studiului National de Audienta (SNA), realizat in perioada iulie 2008-iulie 2009. Alte cresteri importante au avut Adevarul, Jurnalul National si Ziarul Financiar.
Cel mai citit ziar ramane Libertatea, cu o audienta de 1.425.000 de cititori pe editie. Tabloidul editat de Ringier a pierdut insa 25.000 de cititori de la ultima masuratoare SNA.

CanCan a avut cea mai mare crestere, de 140.000 de persoane pe editie, urmat de Click, al carui numar de cititori s-a apreciat cu 67.000.

Totodata, ziarele quality Adevarul si Jurnalul National au inregistrat cresteri de 44.000, respectiv 30.000 de cititori pe editie, iar Ziarul Financiar si-a largit audienta cu 20.000 de persoane.

Audienta celorlalte cotidiene a ramas relativ constanta, cu exceptia Gazetei Sporturilor, al carei numar de cititori a scazut cu 21.000.

21 iulie 2008-19 iulie 2009 14 aprilie 2008 - 12 aprilie 2009 Variatie
Libertatea 1.425.000 1.450.000 -25.000
CanCan 961.000 894.000 +67.000
Click 938.000 798.000 +140.000
Gazeta Sporturilor 758.000 779.000 -21.000
Jurnalul National 698.000 668.000 +30.000
Pro Sport 624.000 623.000 +1.000
Evenimentul zilei 544.000 545.000 -1.000
Adevarul 517.000 473.000 +44.000
Romania libera 254.000 256.000 -2.000
Ziarul Financiar 253.000 233.000 +20.000
Gandul 247.000 245.000 +2.000
Curierul National 166.000 158.000 +8.000
Ziua 110.000 109.000 +1.000
Cotidianul - 231.000 -
Curentul - 101.000 -
Business Standard - 31.000 -

Citeste si:
Eurobarometru: Românii au tot mai puţină încredere în sistemul medical
Eurobarometru: Românii au tot...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri