The Times, una dintre cele mai importante publicatii britanice, va incepe taxarea continutului online din primavara anului viitor, la sase luni dupa ce Rupert Murdoch, presedintele News Corp, compania mama a cotidianului, a declarat ca cititorii vor putea plati pentru ceea ce pana acum primeau gratuit, scrie Financial Times.
James Harding, editor al The Times, a declarat in cadrul unei conferinte a Societatii Editorilor din Marea Britanie, ca ziarul pe care il reprezinta urmareste sa introduca un serviciu de abonamente pentru acesul online si de asemenea sa taxeze cititorii pentru un acces de 24 de ore.

The Times si Sunday Times vor fi primele titluri detinute de News International care vor incepe taxarea continutului digital. Accesul pentru o zi la ziarul The Times ar putea avea acelasi pret cu cel al editiei printate, care este de 90 de penny per saptamana.

"Inca lucram la model de pret dar consider ca vom taxa cititorii pentru intrega zi si de asemenea vom stabili un pret de abonament", a declarat Harding.

Rupert Murdoch sustine ca succesul de care s-a bucurat Wall Street Journal pentru stirile de business l-a conins ca e posibila taxarea continutului online. El a estimat ca veniturile digitale ar putea depasi declinurile din print in aproximativ doi ani.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Jeff Bezos, lider in topul miliardarilor cu cele mai scumpe divorturi?