Spoturile Cafeaua si Parcarea realizate de McCann/Creative Services pentru Agentia pentru Strategii Guvernamentale au fost nominalizate la categoria Corporate Image in cadrul editiei din acest an a celebrului festival.
Lucrarea Mos Craciun, client Loteria Romana a obtinut, de asemenea, un shortlist la categoria Entertainment. Castigatorii se vor anunta pe data de 26 ianuarie 2006 in cadrul Galei care se va desfasura la New York.
Echipele care a contribuit la realizarea spoturile nominalizate:
Cafeaua si Parcarea: Copywriter: Emilian Arsenoaiei/Titus Dumitrescu; Head of Copy: Alexandru Dumitrescu; Art Director: Radu Tinc/Cristina Garlan; Creative Director: Adrian Botan.
Mos Craciun: Copywriter: Craita Coman, Art Director: Roland Szatler; Creative Director: Adrian Botan.
McCann a obtinut in 2005 premii si nominalizari in toate festivalurile la care a participat: Cannes, Clio, Epica, Eurobest, Cresta, Golden Drum si Golden Hammer, AdOr si Effie. In total sunt 23 de premii la festivalurile nationale si internationale (13 de aur, 7 de argint si 3 bronzuri) si 26 de nominalizari printre care cea mai remarcabila este cea de la Cannes cu spotul Cafeaua .
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: