Centrul comercial AFI Palace Cotroceni, dezvoltat de israelienii de la AFI Europe, a inregistrat de la inceputul lunii iulie peste 1,5 milioane de vizitatori, iar pana la sfarsitul lunii asteapta la un trafic total de peste 2 milioane de vizitatori.
"De la inceputul lui iulie am inregistrat peste 55.000 de vizitatori pe zi de luni pana joi, in weekend depasind 75.000 de vizitatori pe zi. Cifra de afaceri a mall-ului este in crestere cu aproximativ 20%”, a declarat Israel Visel, managerul mall-ului.

Oficialii AFI Palace Cotroceni estimeaza un trafic de peste doua milioane de vizitatori pentru finalul lunii, mai mult decat numarul total al persoanelor care locuiesc in Bucuresti, de 1,95 milioane de persoane. In prezent, gradul de ocupare al mall-ului este de 96%.

Centrul comercial AFI Palace Cotroceni, singurul proiect finalizat de dezvoltatorul israelian in Romania, este evaluat la 350 de milioane de euro. AFI Europe a incasat in primele trei luni 5,7 milioane de euro din inchirierea centrului comercial, in scadere cu peste 8% fata de veniturile realizate in aceeasi perioada a anului trecut.

Recent, dezvoltatorul a inceput constructia proiectului de birouri AFI Business Park, prima cladire urmand sa fie livrata in luna iulie anul viitor. Pe langa cei 11.000 mp inchiriabili, desfasurati pe zece etaje, prima faza a proiectului va include si 173 de locuri de parcare subterane.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri