Viteza de livrare este cea mai mare preocupare pentru clientii de shopping online, potrivit unui studiu al companiei de eCommerce Radial, scrie RetailDive. Aproximativ o treime dintre tinerii generatiei Millennials din SUA, cu varste cuprinse intre 18 si 24 de ani, au declarat ca sunt frustrati in legatura cu timpul in care le sunt livrate comenzile.

Consumatorii tineri tind sa fie mai critici cand vine vorba de livrare si fulfillment (externalizarea proceselor unui magazin online), arata studiul companiei Radial, realizat pe un esantion de 3.000 de persoane.

Desi generatia Millenials este adeseori blamata pentru provocariile anumitor industrii, segmentul reprezinta in continuare un consumator important pentru retaileri, in mod special cand vine vorba de ecommerce. Pentru expeditori, intelegerea reclamatiilor din partea consumatorilor poate ajuta businessul sa se diferentieze fata de alte companii care continua sa livreze cu intarziere sau in mod eronat.

Aproximativ 59% dintre consumatorii din generatia Millennials au declarat ca au primit comenzile la timp si in bune conditii, ceea ce inseamna ca un procent de peste 40% au intampinat probleme cu coletele lor.

Sursa: retaildive.com

„Rezultatele arata ca problemele cu executia livrarii - costuri, viteza, fiabilitate – ies la iveala”, se arata in studiu, care dezvaluie, de asemenea, ca multi retaieri nu fac din strategia de fulfillment o prioritate.

„Retailerii sunt mai mult concentrati pe achizitiile consumatorilor si pe strategiile de marketing”, spune Sean McCartney, vicepresedinte executiv pe servicii operationale la Radial, potrivit Supply Chain Dive. „Chiar daca aceste aspecte sunt foarte importante, provocarile legate de fulfillment deterioreaza relatiile cu consumatorii”.

Retailerii care ignora problemele de fulfillment risca sa isi piarda clientii din cauza abandonarii cosului de cumparaturi”, adauga McCartney. Imbunatatirea proceselor de fulfillment ar intrebui sa inceapa inainte ca livrarile sa ajunga la consumator, mai exact din depozit. Retailerii trebuie sa investeasca in tehnologie pentru a aduce imbunatatiri in automatizarea depozitului si precizia stocurilor”, se mai arata la studiu.

Sursa foto: photofriday/Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri