Montarea unor lockere de unde clientii eMAG isi pot ridica produsele este una dintre mutarile pe care cel mai mare retailer online din Romania o va face in perioada urmatoare, planuind sa ajunga la 1.000 astfel de automate de livrare la nivelul intregii tari.

“De la 1 noiembrie vom avea 40 de automate de livrare plasate in puncte cheie din Bucuresti, numarul acestora urmand sa ajunga la 100 pana la finalul anului. Vor fi echipate cu camere de supraveghere, iar deblocarea se va face prin scanarea unui cod QR. In prima faza, vor putea fi folosite doar de clientii care au platit online pentru produse, ca mai apoi sa introducem si accesul celor care vor sa plateasca cu cardul la automatele de livrare. Le vom extinde si la nivel national, vrem sa ajungem la 1.000 de automate in toata tara ”, a precizat Iulian Stanciu in cadrul conferintei retailArena.

Noi showroom-uri deschise in malluri

Pentru a ajunge mai aproape de clienti si a-i convinge sa cumpere online, eMAG va deschide in perioada urmatoare noi showroom-uri in mallurile din Bucuresti, fiind motivati de rezultatele inregistrate de cel inaugurat in luna septembrie in Baneasa Mall.

“Vom deschide 2 showroom-uri noi in mallurile din Bucuresti in perioada urmatoare, deoarece cel din Baneasa Mall a fost un experiment reusit. Ne-am dus in offline, unde clientii aveau deja <<drumul batatorit>> si ne-am dat seama ca acestia stiau de eMAG, aveau incredere, dar nu voiau sa cumpere online. Clientii noi care incep sa cumpere din showroom, dupa a 10-a achizitie 80% dintre ei incep sa faca cumparaturile online. De fapt, aceste showroom-uri sunt o modalitate de a-i convinge sa cumpere online”, concluzioneaza Iulian Stanciu, CEO eMAG.