Compania vizeaza incheierea unui acord-cadru cu o durata de patru ani, serviciile urmand sa fie contractate printr-o licitatie deschisa si finantate din veniturile proprii.

Criteriile de atribuire sunt pretul ofertei, care va conta in proportie de 40%, alaturi de cele care tin de componenta tehnica, cu o pondere de maxim 60%, potrivit anuntului de intentie al companiei.

Termenul limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 20 mai.

Citeste si:

In caietulul de sarcini se arata ca proiectele de infrastructura initiate de companie sunt complexe, iar implementarea acestora genereaza situatii juridice "pentru dezlegarea carora" este necesara detinerea unor cunostiinte juridice temeinice specializate in materia administrarii domeniului public si a derularii fondurilor publice.

"Necesitatea angajarii unor forme de exercitare a profesiei de avocat este de netagaduit in conditiile in care executarea contractelor are un impact financiar considerabil asupra bugetului de stat. Similar, detinerea unor cunostinte temeinice in materia administrarii domeniului public si derularii fondurilor publice are ca efect atribuirea si implementarea unor contracte de infrastructura rutiera care se vor constitui in bune practici. Se constata ca CNADNR nu detine suficient personal de specialitate pentru gestionarea proiectelor de infrastructura rutiera si desfasurarea tuturor activitatilor avocatiale care sa asigure un nivel satisfacator", se spune in document.

CNADNR functioneaza sub autoritatea Departamentului pentru Proiecte de Infrastructura si Investitii Straine, condus de ministrul delegat Dan Sova.