Serviciile ar urma sa fie asigurate de un numar de 40 de posturi, dintre care 22 pentru agenti de paza si 18 pentru soferi, scrie Mediafax.
Tronsoanele de autostrada vizate sunt Orastie - Sibiu lot 1 (22,2 km) si lot 2 (19,8 km), Lugoj - Deva lot 1 (27,7 km) si drum de legatura cu profil de autostrada (10,5 km), Timisoara - Lugoj lot 1 (9,5 km), Arad - Timisoara (32,2 km), varianta de ocolire a municipiului Arad (10 km), Deva - Orastie (34,6 km), Nadlac - Arad si drum de legatura lot 2 (16,6 km).
Primele doua loturi ale Autostrazii Orastie - Sibiu, primul lot Lugoj - Deva si tronsonul 2 de la Deva - Orastie (Simeria - Orastie) au fost inaugurate anul trecut, primul lot Timisoara - Lugoj si varianta de ocolire a municipiului Arad au fost deschise in 2012, iar Arad - Timisoara a fost finalizata in 2011.
Contractul pentru lotul 2 al autostrazii Nadlac - Arad, a fost reziliat de CNADNR in vara anului trecut, desi era aproape de finalizare, din cauza falimentului constructorului austriac Alpine Bau.
Paza urmeaza sa fie asigurata fara intrerupere, modul de organizare si schimburile fiind decise de prestatori.
Potrivit datelor din Caietele de sarcini, CNADNR solicita pentru fiecare tronson de autostrada pana la trei echipaje mobile, cat si posturi fixe, in unele cazuri.
Pentru patrulare, echipajele vor fi formate din doua persoane (conducator auto si agent de paza), iar paza fixa va fi asigurata de un singur agent.
Firmele de profil vor trebui sa previna furturile sau deteriorarile, precum si depozitarea gunoaielor pe autostrada si in zonele de siguranta.
Contractele vor fi atribuite prin licitatie deschisa, pentru pretul cel mai scazut, si vor fi finantate de CNADNR din veniturile proprii.
Ofertele sau cererile de participare pot fi depuse in perioada 19 - 23 iunie.