Iar cand a vrut sa dea in judecata pe cei care au realizat studiul, acestia deja se evaporasera din Romania. Seful CNADNR a povestit pataniile pe care le-a intampinat pe cei 22 de kilometri ai Lotului 4 din Autostrada Lugoj-Deva, unde constructorul este consortiul UMB Spedition-Tehnostrade, ambele companii detinute de Dorinel Umbrarescu.

„Astia-s prea proaspeti pentru Arheologie...“

Mai intai, a fost cimitirul care aparea in studiu de fezabilitate ca pasune. „L-am expropriat si dintr-odata constructorul a gasit cadavre. S-a oprit, normal, sa vedem despre ce este vorba, am vorbit cu cei de la Arheologie care au spus «domne’, nu-s de-ai nostri, ca-s prea proaspeti, noi ne ocupam de ceilalti care au cateva sute de ani, astia-s mai recenti». Am anuntat Procuratura, ca ne-am gandit ca poate cauta pe cineva si, de fapt, el este aicea ingropat. In final, am obtinut avizele de la toata lumea, am contactat o firma care i-a mutat pe toti in alta parte, am facut un parastas pentru cei care sunt acolo...“, a spus Neaga.

Citeste articolul integral pe adevarul.ro.