“Anul acesta toate creatiile vestimentare ale fetelor din calendar sunt create de Mirela Fraser, ne-am gandit sa sustinem antreprenori romani. Este o colectie noua, care imprima vizionarea. An de an vom lua un antreprenor roman pentru a crea vestimentatiile din calendar”, a declarat pentru wall-street.ro Roxana Magopet, marketing manager FAN Courier.

Compania realizeaza calendarul cu fotomodele din anul 2007. Numarul de calendare a crescut de la 3.000 de unitati in 2007 la 5.000 de unitati in prezent. Calendarele ajung la clientii FAN Courier.

In fiecare an, calendarele sunt legate de o investitie facuta de FAN Courier. In 2011, fetele au aparut in calendar cu noua banda de sortare de colete.

Citeste si:

“Anul acesta am avut, masini, hartie, colete, banda, boxuri pentru transportul coletelor. Fotograful de anul acesta a fost Cosmin Gogu”, a adaugat Magopet.

Culorile din calendarul FAN Courier 2013 sunt albastru, gri, negru. Calendarul este si pentru perete si pentru birou. Calendarul a fost lansat in cadrul unui eveniment la Restaurantul Sofa, urmat de o prezentare de moda.

FAN Courier este detinuta de fratii Neculai Mihai, Adrian Mihai, Felix Patrascanu si a fost fondata in 1998. Compania deserveste peste 15.000 de clienti, majoritatea persoane juridice cu ajutorul unei echipe formate din peste 2.500 de colaboratori si a unei flote auto de peste 1.500 de vehicule.