"Noul contract de credit va inlocui dispozitiile contractului de credit incheiat in data de 30 octombrie 2006 intre societatea Carrefour Romania, in calitate de imprumutat, si ING Bank NV Amsterdam, in calitate de imprumutator, in cadrul careia societatea (Artima - n.r.) a detinut, de asemenea, calitatea de imprumutat pentru o linie de credit in valoare de 60 milioane lei, astfel cum a fost acesta aprobat prin Hotararea Adunarii Generale Ordinare si Extraordinare a societatii nr. 3 din data de 30.03.2009 si prin Hotararea Adunarii Generale Extraordinare a societatii nr. 17 din 16.12.2011, contractul de credit incheiat anterior incetand astfel", potrivit anuntului Artima.

Artima va garanta cu ipoteca mobiliara asupra tuturor conturilor bancare deschise la ING Bank NV Amsterdam.

"Si anul acesta vom investi in lansarea de noi magazine in cadrul strategiei de expansiune multiformat. Planul de expansiune este confidential, insa vom anunta de fiecare data cand vom deschide un nou magazin", a declarat, potrivit Mediafax, Andreea Mihai, directorul de marketing al Carrefour Romania.

De la inceputul anului, retailerul a deschis trei magazine Express, operate in regim de franciza. In 2013, Carrefour a mizat pe extinderea retelei Express, cu 38 de unitati noi, si a celei Market, cu 13 supermarketuri noi. Compania a mai inaugurat in 2013 un hipermarket si magazinul online.

Citeste si:

Retailerul a intrat pe segmentul supermarketurilor in 2007 odata cu achizitia lantului Artima, de la fondul de investitii Enterprise Investors, pentru 55 milioane de euro. Potrivit datelor de la Ministerul Finantelor Publice, in 2012, Artima a raportat o cifra de afaceri de 700 milioane lei (157 milioane euro), in crestere cu 34% comparativ cu 2011, si un profit net de 355.900 lei (circa 80.000 euro), cu 51% mai mic.

In prezent, Carrefour opereaza in Romania patru formate de magazine, cu un total de 163 de magazine - 25 hipermarketuri Carrefour, 78 supermarketuri Market, 59 magazine de proximitate Express si un magazin online.

Retailerul a avut in 2012 vanzari totale de 986 milioane euro, fara TVA, in crestere cu 3% fata de 2011, si un profit de 23 milioane euro.