“Am intrat pe aceata piata pentru ca are un mare potential de crestere pe viitor deoarece in acesti 20 de ani de la revolutie in principal "s-au zugravit" unitatile de cazare lasate de Ceausescu. Bumul HoReCa inca nu a inceput, dar e iminent”, considera Serban Ciusca (foto), unul dintre fondatorii companiei.

Sensio si-a inceput activitatea anul trecut, cu mobilarea clubului San Marzo din Timisoara, urmand apoi Caffe Bar Testa Rossa, restaurantul LolyPop, food court-ul de la Iris Mall, fast food-ul Bun DeTot din Bucuresti, Barul Society din Piatra Neamt, restaurantul Mondial din Targoviste sau restaurantul Ana Tower din Sibiu. La sfarsitul saptamanii trecute Sensio a finalizat si mobilarea noii cafenele Testa Rossa din Baneasa Shopping City.

„Investita intr-o astfel de locatie variaza intre 10.000 si 50.000 de euro. Practic, nu dorim sa ne pozitionam intr-o anumita zona de pret. O astfel de abordare ar fi potrivita pe o piata matura, ocupata deja, cand sunt mai multi furnizori bine asezati, care si-au ales diferite paliere de pret”, declara Ciusca, care spune ca marjele de porfit din aceasta industrie variaza intre 10%-40%.

Desi are in plan colaborarea cu proiecte mult mai mari, cum ar fi hotelurile, pe timp de criza Sensio de bazeaza pe mobilarea afacerilor mai mici precum cafenelele sau restaurantele. „Pana trece criza e naiv sa credem ca vor fi business-uri care depind de credite mari (cum ar fi hotelurile). Cafenele si restaurantele vor fi mai usor de finantat pentru ca, chiar si inainte de criza, aceste tipuri de business-uri se finantau din resurse proprii”, mai afirma acesta.

Sensio asigura proiectare pentru design interior, ofera consultanta de mobilare si importa mobilier pentru HoReCa, mai exact, hoteluri, restaurante, baruri, lounge-uri, cafenele.

Serban Ciusca este cunoscut in industria publicitatii ca fost director la ARBOevents, actual Managing Partner la Tabasco si Ciusca.