“Atat de mari sunt ratele de piraterie in randul jocurilor incat luam in calcul adoptarea si perfectionarea modelului F2P (free-to-play), care s-a dovedit pana acum extrem de important pentru platforma de PC-uri, cu precadere in zonele unde pirateria domina industria producatoare de jocuri”, a precizat Yves Guillemot, CEO-ul Ubisoft.

Tom Clancy’s Ghost Recon Online este unul din cele mai recente titluri ale producatorului francez de jocuri care”profita” de pe urma modelului F2P.

“Avantajul Free-to-Play este ca putem obtine venituri suplimentare din regiuni la care nu puteam anterior, tari in care se juca si nu se cumpara. Acest lucru nu poate decat sa ajute companiile sa supravietuiasca in timp”, a mai precizat Gillemot.

In prezent, circa 5-7% din numarul total al gamerilor platesc pentru F2P, insa in mod normal in jurul aceluiasi procent se invart si cei care efectiv cumpara jocurile, mai precizeaza CEO-ul Ubisoft, unul din cei mai mari producatori de jocuri video din lume.

Citeste si:

Diferenta dintre un joc normal si un titlu Free-to-Play este ca pe langa limitarile pe care le impune ca si joc, producatorii sustin ca pot obtine venituri suplimentare de pe urma anumitor facilitati - cum ar fi plata pentru anumite bonusuri sau reclamele integrate in jocul efectiv.

Foto: captura xboxoz360.com