"Are legatura cu faptul ca nu am progresat suficient cu sistemul de iluminat astfel incat sa-l putem controla", a declarat directorul tehnic al aeroportului, Horst Amann, citat de publicatia germana Der Spiegel.

Defectiunea cauzeaza costuri de 4.000 de lire sterline (circa 4.600 de euro) pe zi, potrivit Daily Mail.

Aceasta nu este singura problema tehnica a aeroportului. Desi acesta era programat initial sa devina operational in octombrie 2011, deschidere a fost amanata din cauza problemelor legate de echipamentele de siguranta, scrie Der Spiegel. In mai anul trecut, inaugurarea a fost amanata din nou.

Ulterior, au fost descoperite numeroase deficiente de constructie, erori tehnice si de design. In plus, cladirea aeroportului ar putea fi prea mica.

Costul final al aeroportului este estimat la aproape 4,3 miliarde de euro.

Citeste si:

In prezent nu exista o data oficiala pentru deschidere, a declarat Amann, insa un termen urmeaza sa fie stabilit pana la sfarsitul anului.

"Voi inainta o data doar atunci cand imi voi putea asuma responsabilitatea pentru aceasta", a spus el.

Aeroportul nu se confrunta doar cu probleme tehnice.

Consiliul de adiministratie al aeroportului nu reuseste sa gaseasca o persoana calificata pentru postul de director general, dupa ce precedentul sef, Rainer Schwarz, in mandatul caruia s-au inregistrat amanarile repetate, a fost concediat in ianuarie. La inceputul lunii februarie, fostul sef al aeroportului din Frankfurt, Wilhelm Bender, a refuzat postul.

"Incep sa-mi fac griji pentru concediul din vara", a spus Amann, adaugand ca a fost angajata o firma de recrutare care sa gaseasca pe cineva dispus sa accepte o provocare si care sa gaseasca intrerupatorul.