“Cred ca o achizitie importanta este prioritara in acest moment, avem posibilitatea de a incheia o afacere puternica”, s-a adresat Trapani cotidianului MF, adaugand ca, pe moment, nu se afla “nimic interesant pe piata si cel mai important, la un pret rezonabil”.

Bulgari prospecteaza piata in cautarea unui brand lider de ceasuri, bijuterii sau accesorii. Compania infiintata in 1884, la Roma, urmareste si extinderea hoteliera, vizand locatii in Shanghai, Londra sau Paris si cateva locatii exotice, care ar putea completa reteaua de hoteluri, deja prezenta in Milano si Bali.

Pentru Bulgari, patrunderea in industria hoteliera a reprezentat “mai mult o chestiune de imagine, decat un potential venit financiar”, a precizat Trapani. La imaginea companiei italiene contribuie si campaniile publicitare care aduc in prim-plan pe celebrul supermodel Kate Moss.

Citeste si:

Pentru anul 2007, oficialii Bulgari se asteapta la rezultate excelente, anuntand prezentarea informatiilor financiare din primul semestru al anului 2007 la sfarsitul lunii iulie. Profitul primului trimestru a crescut cu 31,5% pana la 23,9 milioane de euro, estimandu-se o majorare a profitului net si a vanzarilor intre 8 si 12% in anul curent.

Bulgari se situeaza pe locul trei in lume in topul celor mai mari bijutieri, cu venituri anuale de peste un milliard de euro si o valoare de piata care se ridica la 3,6 miliarde de euro.