H.J. Heinz Co a afisat o majorare de 18% a profitului obtinut in al doilea trimestru fiscal, slabiciunea dolarului contribuind la cresterea performantei inregistrate in Europa si pietele emergente, cresterea preturilor compensand insa scumpirea materiei prime
Producatorul ketchup-ului Heinz, a cartofilor Ore-Ida si a alimentelor congelate Smart Ones a mai anuntat si majorarea estimarilor de profit pentru anul fiscal curent.

Profitul grupului s-a ridicat la 227 milioane dolari, sau 71 centi pe actiune, depasind performanta inregistrata in aceasi perioada a anului precedent, de 191 milioane dolari, sau 57 centi pe actiune.

Analistii chestionati de Reuters mizau pe un rezultat de 67 centi pe actiune.

Vanzarile grupului au crescut cu 13%, la 2,52 miliarde dolari. Vanzarile organice, care includ si impactul fluctuatiilor valutare, al achizitiilor sau vanzarilor de active, au crescut cu 8,1%.

Ca majoritatea companiilor americane, Heinz s-a confruntat cu scumpirea pretului la ingrediente precum indulcitorii si lactatele. Compania a majorat preturile si a sporit productivitatea pentru a contraca efectele acestor scumpiri.

In ultimii ani, compania a crescut cheltuielile publicitare si cele pentru dezvoltarea de produse noi, pentru a spori vanzarile. Heinz a precizat ca momentan se asteapta la castiguri de 2,54 - 2,62 dolari pe actiune pentru intreg anul fiscal.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri