Pentru comunicarea in presa scrisa, media a fost aleasa in functie de mesajul existent in layout si cuprinde cotidiane, saptamanale si publicatii lunare precum: Cotidianul, ZIUA, Gazeta Sporturilor, Sport Total, Academia Catavencu, Story, Business Review, FHM, Men’s Health, Campaign, Tabu, Cinemagia, Casa Mea, Cosmopolitan, Aventuri la Pescuit. Campania radio se deruleaza pe Radio Guerilla, Kiss FM, Europa FM si Radio 21.

„In orice campanie de renaming este evident ca eroul campaniei trebuie sa fie insusi noul nume, iar campania trebuie sa aiba o componenta informativa puternica. insa dincolo de aceasta problema tactica, provocarea brief-ului 24-FUN a fost sa gasim un mesaj care sa ofere o directie marcii pe termen lung. 24-FUN atat ca nume, cat si prin continutul revistei, ne-a dus cu gandul la oportunitati de distractie nelimitate: 24 FUN inseamna in definitiv distractie non-stop. Un concept simplu, care pleaca dintr-un adevar despre produs, Brand Truth, vorbeste despre stilul de viata al consumatorului revistei, Consumer Truth si care ne permite totodata integrarea mai multor tipuri de modalitati de a-ti petrece timpul liber: de la teatru la film, de la film la restaurant, de la restaurant intr-un club, dintr-un club in altul...si asta prin idei comunicate cu integritate si carisma conform filosofiei de planning a Leo Burnett”, explica Costin Radu – Strategic Planner.

Despre conceptul creativ al noii campanii vorbeste Irina Burlan, copywriter.

“24-FUN inseamna 24 de ore de fun. De unde, firesc, a venit si concluzia: “petrecerea continua”. Executata in printuri, radiouri, bannere de internet si o animatie care “traduc” in spiritul clever-fun al revistei exact aceasta idee: cum “petrecerea contina” de la filme la baruri si restaurante, de la teatre, la petreceri si concerte, in multiple si originale combinatii, asa cum ghidul fun-ului destept reuseste sa te inspire. Iar noua ne-a inspirat imbinari amuzante si neasteptate intre titluri, simboluri, denumiri si personaje care populeaza lumea fun-ului complet.”.

Din partea Leo Burnett au contribuit la realizarea campaniei: Bogdan Naumovici - Creative Director, Alexandru Icodin - Art Director, Irina Burlan - Copywriter, Claudiu Teohari – Junior Copywriter, Razvan Matasel – Research&Strategic Planning Director, Laurentiu Semeniuc – Strategic Planner, Costin Radu – Strategic Planner, Andreea Boaca – Brand Communication Director, Dana Manolache – Brand Communication Manager, Stefan Runcanu – Brand Communication Executive.

Din partea 24-FUN au contribuit la realizarea campaniei: Alex Sandulescu – Director General 24 FUN Network, Catalin Negreanu – Marketing Manager 24 FUN Network, Beatrice Weber – Executive Marketing Director Grupul Catavencu.

Leo Burnett Romania se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si creatie din Romania. Detinatoare a titlului de Agentie a Anului in Romania, in ultimii trei ani si de Agentie a Anului in Europa Centrala si de Est in 2005, Leo Burnett este si prima agentie romaneasca finalista la festivalul de la Cannes.